عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

گاهی فکر می کنم تو دیگر مرا دوست نداری ...

هر روز در باد فریاد می زنم دوستت دارم... اما یا باد امانت دار خوبی نیست

و به تو نمی رساند و یا تو عمدا سکوت می کنی و جواب نمی دهی ...

شاید هم دیگر دلت برای من نمی لرزد ...

شاید انجا دل به فرشته ای داده ای و مرا از یاد برده ای ...

نه من دیوانه می شوم ...من فقط دل به این خوش کردم که تو مرا دوست داری ...

فکر می کنم ....

نه تو دوست داری من هر روز بگویم دوستت دارم برای همین سکوت

می کنی و جواب نمی دهی تا باز هم در باد فریاد بزنم دوستت دارم ...

پس با تمام وجودم و این تن تب دارم فریاد می زنم دوستت دارم

دوستت دارم ...دوستت دارم ...دوستت دارم

کاش اینبار باد برایم صدای تو را بیاورد که بگوئی ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,

] [ 14:36 ] [ ایناز ]

[ ]