ادم برفی....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

ادم برفی....



من یه آدم برفی میخوام!

اون که مثل من نباشه

اون که هیچ آدمکی حال و هواشو نشناسه

من یه آدم برفی میخوام!

که مثل من یخ نزنه

اینقدر گرم باشه که قلب خورشید بشکنه

من یه آدم برفی میخوام!

اون که اسیر بودنه

اون که تو قلب کسی نیست

فقط مال منه

اون که مثل آدمک ها خالی نشه جا نزنه

اون که تو فصل بودنش از دل من دل نکنه

من یه آدم برفی میخوام!

که اهل مردن نباشه

از بس که دل باخته باشه تو فکر بردن نباشه

من یه آدم برفی میخوام!

که هیچی آبش نکنه ...

که دست این آدمک ها یه وقت خرابش نکنه

من یه آدم برفی میخوام.....



 



نظرات شما عزیزان:

میتی
ساعت14:29---3 ارديبهشت 1391
سلام دایی رضا
دیدی بهت سرزدم؟!!!!
وب تو هم خیلی باحاله


زینب
ساعت15:19---1 ارديبهشت 1391
سلام دائی...

توهمون دائی رضای خودمونی؟؟؟؟؟ با این عکس قشنگت؟؟!


raina
ساعت16:46---27 فروردين 1391
واییییییییییی وب تون خیلی قشنگ شده دایی!

صادق
ساعت19:27---26 فروردين 1391
ای بابا بگه برفه بی کلکم پیدا میشه این دورو زمونه!!!
دوست داشتی به ما هم افتخار یده!!


رها
ساعت19:14---26 فروردين 1391

دایی

خیلی خوبه

میدونم که میتونی بهترین مطالبو گلچین بکنی


فدات عزیزم

ممنون که اومدی



saeedeh
ساعت14:00---26 فروردين 1391
slm dayi
bi zahmat be in weblog sar bezan
ye pesare tanhas ke saretan dare
mamnun
saretan91.blogfa.com


نرگس 2
ساعت10:12---26 فروردين 1391


mahsa.tahna
ساعت1:24---26 فروردين 1391
kheyli khashang bud

پريسا
ساعت13:08---25 فروردين 1391
سلام دايي رضا
وب خيلي خوبي داري تبريـــــــــــك
به منم سر بزن و نظرتو راجبه تبادل لينك بهم بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,

] [ 12:59 ] [ دایی رضا ]

[ ]