امید خود را از دست ندهید....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

امید خود را از دست ندهید....

 

 
 
 تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دورافتاده برده شد، او با بیقراری به درگاه خداوند دعا می کرد تا او را نجات بخشد، او ساعتها به اقیانوس چشم می دوخت، تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی آمد.

سرآخر ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از کلک بسازد تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت، دود به آسمان رفته بود، بدترین چیز ممکن رخ داده بود، او عصبانی و اندوهگین فریاد زد:

«خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟»

صبح روز بعد او با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می شد از خواب برخاست، آن می آمد تا او را نجات دهد.مرد از نجات دهندگانش پرسید: «چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟»

آنها در جواب گفتند: «ما علامت دودی را که فرستادی، دیدیم!»

آسان می توان دلسرد شد هنگامی که بنظر می رسد کارها به خوبی پیش نمی روند، اما نباید امیدمان را از دست دهیم زیرا خدا در کار زندگی ماست، حتی در میان درد و رنج.دفعه آینده که کلبه شما در حال سوختن است به یاد آورید که آن شاید علامتی باشد برای فراخواندن رحمت خداوند 
 

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

loraa
ساعت23:11---21 ارديبهشت 1391
خیلی خیلی خیلی......











خوب بود مرسیپاسخ: خواهوش لرااااااااااااا :))


رها
ساعت10:50---16 ارديبهشت 1391
پاسخ:مرسی

roya
ساعت20:51---13 ارديبهشت 1391
تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،



در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد...



ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد..



missphatt
ساعت9:51---13 ارديبهشت 1391
salam daii alan az ,adrese omadam pishet halam eftezahe dige nemitonam biam net movazebe khodet baaaaaaaaaaaaaaaaash booos babay


حدیث و مهدی
ساعت23:40---12 ارديبهشت 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااام داداش جان خوب هستین؟؟؟؟
وای داداش وبمون عوض شد خیلی گشتم آدرس وبتون رو پیدا کنم...
حتما بهمون سر بزنید خوشحال میشیم!
توی لینک ها هم آدرس رو اگه زحمتی نیست درست کنید!ملشی


sevin
ساعت22:09---12 ارديبهشت 1391
saalm me sevinam avalin baram has k miyam webeton web bahaliy darid linkam hastid khoshhal misham linkam konid ag khastid be link konid be esm alone98 link konid inam adres webam


bala896.persianblog.ir


سایه
ساعت20:29---12 ارديبهشت 1391


shahla
ساعت15:57---12 ارديبهشت 1391
سلام دايي رضا
راستش منم وقتي اميدمو برا سر كاررفتن از دست دادم به فكر كسب درآمد از اينترنت افتادم حالا هم اگه خواستي به وبم سر بزن و باز اگه خواستي لينكم كن، تشكر


zeinab
ساعت12:23---12 ارديبهشت 1391
دایی خیلی ..................

zeinab
ساعت11:43---12 ارديبهشت 1391
مادر:داري چيکارميکني پسرم؟
پسر بچه 5 ساله:دارم واسه دوست دخترم نامه مينويسم مادر:ولي تو که هنوزخوندن و نوشتن بلد نيستي.
پسر بچه 5 ساله:اونم بلد نيست بخونه، اصن تو چه ميفهمي عشق يعني چي ؟..!!!




zeinab
ساعت11:42---12 ارديبهشت 1391
خانه قلب من از خشت رفیقان برپاست /دیدگانم زگل روی رفیقان بیناست /روزگاریست که هرکس زکسی بی خبرست/باز هم بردل مایاد رفیقان برجاست.




zeinab
ساعت11:40---12 ارديبهشت 1391
هیچوقت نباید ناامید شد... همه چی از روی حکمت خدا انجام میشه و حیف ک....

طراوت
ساعت9:55---12 ارديبهشت 1391
بَعــضـــیـ فَقــَــط رَهْـــگُـذرنـــد

از هَمـــــــان اولْ...

میـ آینـــــــد کِهـ برونـــد

میـ آینــــــــد کِهـ نمانــنـد

یـــــادتْ بـــاشَـد

هیچــــ وقـــتْ دل نبندی به بودنـِشــــــانــْــ !!!

چــون وقتــــــی بــــرَونــْـد

تــــــو میـ مانـــی و دلی کِهـ

دیگـــــر تــــــا اَبـــَــد

دل نمیـ شــــود برایــَـتْ....


طراوت
ساعت9:51---12 ارديبهشت 1391
از آن روزی که بخشیدم به چشمانت دل خود را

به چشم خویش می بینم همه شب قاتل خود را

تو همچون کودکان سرگرم بازی کردنی بانو

که جفت هم بچینی قطعه های پازل خود را

من اینسو خواب از چشمم پریده تا خروس صبح

که شاید حل کنم با تو تمام مشکل خود را

بدون شک وشبهه مال من هرگز نخواهی شد

مروری میکنم هر شب خیال باطل خود را

شب و دریایی از امواج اندوه و پریشانی

یقین گم می کنم دیگر نشان ساحل خود را

بگو ای بید مجنونی که درهم ریخته موهات

چگونه در کنار تو بسازم منزل خود را

تمام سهم من از زندگی شعر است و موسیقی

نشد از سر بریزم تا به پایت حاصل خود را

شبیه آرزوها و خیالا ت منی شاید

که از روز ازل دادم به چشمانت دل خود را


رها
ساعت22:44---11 ارديبهشت 1391
پاسخ: مرسی رها جونم ک همیشه بم سر میزنی

ارام گاه دل
ساعت21:52---11 ارديبهشت 1391
سلام ایول
خیلی زیبا مثل همیشه
منم اپم
دلتنگتم زودی بیا دایی جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 21:16 ] [ دایی رضا ]

[ ]