باید از نو شروع کرد....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

باید از نو شروع کرد....

رفتم نشستم کنارش گفتم:برای چی نمیری گلات رو بفروشی؟

گفت:بفروشم که چی؟

تا دیروز میفروختم که با پولش ابجیمو ببرم دکتر دیشب حالش بد شد و مُرد.

بعدش با گریه گفت:تو میخواستی گل بخری؟

گفتم:بخرم که چی؟

تا دیروز میخریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فراموشش کنم...!

اشکاشو که پاک کرد,یه گل بهم داد

با مردونگی گفت:بگیر باید از نو شروع کرد تو بدون عشقت,من بدون خواهرم



نظرات شما عزیزان:

مهسا.تنها
ساعت19:20---13 تير 1391
مرسی آیناز جونم.عالی بود عشقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,

] [ 10:59 ] [ ایناز ]

[ ]