عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

خب که چي؟!!!
نامم را پاک کردي ،
يادم را چه مي کني؟!
يادم را پاک کني ،
عشقم را چه مي کني؟!
اصلا همه را پاک کن ...
هر آنچه از من داري...
از من که چيزي کم نمي شود...
فقط بگو با وجدانت چه مي کني؟!
شايد...؟!
نکند آن را هم پاک کرده اي ؟!!!
نـــــــــــــــــــــــــه!! شدني نيست...
نمي تواني آنچه رانداشتي پاک کني!!!



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت22:09---5 تير 1391
salam daee koaji nisti?chera khodet dg up nemikoni?
پاسخ: سلام موقع امتحاناس خودم زیاد نمیتونم آپ کنم فقط وقت میکنم نظراتو بخونم و جواب بدم ب خاطر تو ک اسمتم نمیدونم امرو آپ میکنم


فرزانه
ساعت22:05---5 تير 1391
چه رسم غریبیست.





از گرمای آغوش ما می گویند،





ولی در آغوش دیگران پیدایشان می کنیم.




فرزانه
ساعت22:05---5 تير 1391
چه رسم غریبیست.



از گرمای آغوش ما می گویند،



ولی در آغوش دیگران پیدایشان می کنیم.



فرزانه
ساعت22:05---5 تير 1391
چه رسم غریبیست.

از گرمای آغوش ما می گویند،

ولی در آغوش دیگران پیدایشان می کنیم.


دختر پاییز
ساعت21:08---5 تير 1391
لینکی!
پاسخ:فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,

] [ 11:35 ] [ ایناز ]

[ ]